Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

onsdag 15 juli 2009

Schackrutor, rallyrutor eller Christers kakor.

Här kommer ett klassiskt och mycket användbart recept. Det blir alltid uppskattat när man har ansträngt sig lite extra. Jag rekomenderar smör (normalsaltat) framför margarin. Går även mycket bra att baka med valios laktosfria SMÖR.

2 kommentarer:

  1. Det där lätt mkt gott och lätt. Bree is coming to Germany hahaha. ska nog baka såna dära.

    SvaraRadera
  2. De är helt underbara! Enkla men choklad-vanlijsmaken gör dem verkligen perfekta.

    SvaraRadera